Jul 302013

Eelmise nädala keskel trippasime Abikaasaga kahekesi. Ööd veetsime Greete palkmotellis, mis jäi silma Cherry portaalis, aga kuna nende pakkumine oli noil päevil juba välja müüdud, võtsime toa, millel oli WC ja dušš koridoris kolme või nelja toa peale – maksis umbes sama palju, esimesel ööl olid kõik teised toad tühjad, teiseks ööks tuli veidi rahvast juurde. Väga numpsik koht oli, soovitan soojalt. Pilti ma selle reisi jooksul praktiliselt ei teinud, ainult mõned vaated hotelli terrassilt:

Üks pilt sai reisi jooksul veel tehtud, vist Karksi-Nuiast leidsime sellise ahvatleva pakkumise :D

Enamiku nädalavahetusest veetsime Viljandimaal. Kaidi elab nüüd ehtsas talus, kus oli nii mõnus ja vaikne ja palju ruumi ja MURUTRAKTOR. Ja hommikusöögiks sai pannkooke maasikamoosiga. Õndsus, noh!

Laupäeva õhtul käisime tibake Viljandis, aga kuna isegi folgi alale oli sissepääs tasuline, kell üsna palju ja lapsed väsinud, siis jalutasime niisama, sõime kebabi, jätsime siis Abikaasa ööseks sõpradega lõbutsema ning läksime Kaidiga tagasi lapsi magama panema. Jäid üllatavalt kiiresti ja suurema kisata, nii saime veel paar tunnikest jutustada.

Pühapäeva hommikul vedelesime meie Kaidiga voodis, kuni tema mees pannkooke küpsetas. Täiuslik puhkus, eksju :) Lõpuks läksime Viljandisse, leidsime Abikaasa üles, veetsime aega järveäärsel mänguväljakul, käisime tiiru folgi alal, kuulasime natuke miskit tasuta kontserti ja läksime lõpuks Pärnu bussi peale. See muidugi otsustas tee peal katki minna, nii et jõudis Viljandisse nelja asemel kolmveerand viis. Nii me siis muudkui ootasime:

Mrs G oli lastega juba mõni aeg varem Pärnusse jõudnud ning oodates meie aias chillinud. Lõpuks jõudsime ise ka koju. Hirmus väsimus oli peal ja süüa teha ei viitsinud, seega sai Steffanist pizzalaadung tellitud. Lapsed said varakult voodisse saadetud, siis jõudsid Marko ja Marge ka kohale, ülejäänud õhtu sai rummikokteili joodud ja maailma asju paika pandud.

Eilse esimest poolt sai juba mainitud, õhtuks puhkasin ennast lastega kenasti välja. Abikaasa leidis Espakist €14.90 eest kena punase kaanega grilli, mis oli vaja kõigepealt kokku panna. Koos rohkete abilistega sai see ka tehtud:

Kui grill oli edukalt kokku monteeritud, sai see ka kohe sisse õnnistatud – oli väga mõnus pidusöök.

Laste magama saamisega läks sel õhtul päris pikalt, aga lõpuks see siiski õnnestus. Suur hitt oli terve päeva jooksul ONU MARKO, kes pidi kõigile kiikujatele hoogu tegema ja õhtul raamatut lugema. Sellel pildil on jäädvustatud hetk, mil keegi pahaaimamatult Poisi voodipõhja katki astus, seda juhtub umbes iga paari nädala tagant. Tuli kiirelt remontida, et jutuõhtu saaks jätkuda.

Kui lapsed olid lõpuks rahulikult voodis, jäi Mrs G vabatahtlikuks lastevalvuriks, meie ühinesime Abikaasa noorema õega ja läksime linna. Esialgne idee oli shotibaari minna, aga otse loomulikult tuli välja, et see on avatud kolmapäevast laupäevani. Võtsime ühed joogid Sweet Rosies, mis kinni pandi ning liikusime edasi Puhvet Apteki. No ma ei käi kunagi väljas, nii et ma üldse ei tea, mis kohad Pärnus on :D See viimane oli päris mõnus – sees oli muusika liiga kõva, aga öö oli soe ja väljas istuda mõnus. No ja korralik valik kokteile on alati kasuks, kenad baarmenid ka :P Ühesõnaga läheks hea meelega tagasi.

Täna hommikul sai kõik külalised teele saadetud ja ülejäänud päev on möödunud mitte midagi tehes. Pesu pesin, vihma hakkas sadama, nüüd on ikka väljas ja ikka märg. Eks homme vaatame edasi. Aktiivne puhkus on nüüd mõneks ajaks ehk läbi. Kuni järgmiste külalisteni :P

2 Responses to “Puhkusenädala kokkuvõte”

1. :) vahva oli :)

2. ja see ka veel, et me alles eile õhtul jõudsime koju, kunagi kui viitsin, siis tegelen piltidega ja jagan neid :)