40. sünnipäev, vol 2 – Haapsalu

Teate, selles mõttes ma olen ikka tõsine vanainimene, et kui mingil reisil saab käidud, kasvõi lühikeselgi, olen pärast omadega nii läbi, et ei jaksa tükk aega mitte midagi teha… Blogida näiteks 😛 Aga noh, kaks nädalat hiljem on parem kui kaks kuud või kaks aastat hiljem 😀

Ühesõnaga Haapsalu.

Kuna Nele viis meid septembris Ruhnu ja Kristel oktoobris Muhu-Saaremaa tripile, oleks loogiline olnud mul ka mõni saar valida. Ise autoga praamile sõitmine tundus mulle aga piisavalt hirmus (tuletagem meelde, et ma olen üpris kehv juht), seega otsustasin mandrile jääda 😛 Tegin lahti booking.com, filtreerisin välja majutused, mille hinne oli vähemalt 9, reastasin need alates odavamast ja lihtsalt vaatasin, mis sümpatiseerib ning kas sealkandis miskit põnevat teha oleks. Kuna mulle meeldivad hubased ja vanaaegse hõnguga kohad, siis Haapsalu pakkus neid õige mitmeid – ja noh, nii saigi.

Ilmaga läks meil üldiselt üsna hästi. No oleks paremini läinud, kui me oleks oma reisi laupäevale planeerinud (siis oli megalt soe ja päikeseline) – aga reedel oli ka õnneks viisakam, kui ilmateade lubas.

Ehkki ametlik check-in oli kell kolm, siis nagu ma lootsingi, pole hooajaväliselt probleemi võtmed varem kätte saada – nii et pärast kiiret tiiru Humanas ja Selveris parkisimegi oma auto Koidula pesa ette, panime asjad tuppa ära ja läksime linna avastama.

Mina isiklikult tegin pilte üsna vähe, õnneks Kristel pildistab palju ja Nele ka minust rohkem, nii et tänu neile mul on miskit blogis jagada ka 😀

Koidula pesast näete piisavalt pilte ülalolevalt lingilt, ma paar meeleolupildikest siia panen, oli väga mõnus ja asukoht ja super, kõik oli käe-jala juures.

Olin enne küsinud mitmelt tuttavalt Haapsalu söögikohtade soovitusi, aga kuna me tahtsime süüa päeval kell kaks, olid enamik neist veel kinni. Seega maandusime hoopis Herman bistroos, kus oli ka täitsa mõnus. Ja väga hea veis 😛

Järgmise päeva hommikusöögiks olin eelnevalt välja valinud Müüriääre kohviku, sest peekonivõileib! Ma ei tea, kes need inimesed on, kes hommikul pudrust või magusast kraamist kõhu täis saavad, mul on midagi toekamat vaja. Oli väga maitsev.

Mõtlesin küll, et mis seal Haapsalus hooajavälisel ajal nii väga teha on, aga tegelikult kadus päev üsna kiirelt käest ja isegi linnusesse ei jõudnud.

Uitasime mööda vahvaid poekesi, jalutasime promenaadil… Ühes poes oli eriti vahva kokkusattumus, leti taga oli mu ülikooliaegne kursakaaslane, keda polnud näinud ligi 20 aastat. Ja ta ei töötanud seal, lihtsalt tuli sõbrannale appi, kel oli vaja, et keegi kolm tundi poel silma peal hoiaks.

Kindel soov oli jõuda Iloni imedemaale ja seal sai käidud. Olime ainsad külastajad, nii et väga mõnus ja privaatne oli. Ja muidugi rohkelt eakohast meelelahutust 😛

Õhtul jõime kokteile, sõime snäkke ja jutustasime “kodus”.

Nele ja Kristel kinkisid mulle käevõru, et ma nendega mätšiks. See on mingi tuntud bränd ja neid plaate seal saab vahetada, aga kui te arvate, et see nimi mul meeles on, siis eksite 😀 Need, kes kannavad päris ehtepoest ostetud ehteid, mitte värvilisest puidust ja plastmassist kulinaid, nagu mul kombeks, kindlasti teavad 😀

Ühesõnaga igati vahva reis oli. Haapsalu on mõnus, peab kindlasti veel külastama.

Aa, ja lõpetuseks veel eraldi ühest toredast poest nimega Portel.

Seal müüdi ägedaid 9-tükilisi puslesid, mille kokku panemisega olevat nii, et mida targem inimene, seda kauem aega võtab – lastel minevat lihtsamalt, eriti poistel. Loogikaga polevat miskit teha ja üle mõtlemine ei aita, tuleb lihtsalt suvaliselt proovida, oli soovitus. Kuna KASSID, siis ma muidugi pidin ühe perele viima. Lapsed on selle praeguseks mõlemad korra kokku saanud, mina ega Kaaslane mitte.

See on minu parim tulemus – peaaegu, aga kaks punast p*rset rikub asja ära 😛

Kui kellelgi tekkis huvi proovida, siis siit saab tellida või äpi alla laadida, kus on paar tasuta versiooni ning ülejäänud väikese raha eest.

2 thoughts on “40. sünnipäev, vol 2 – Haapsalu”

1. Nele kunagi ammu üle kuue aasta tagasi kutsus mu tööle, Kristel vahepeal oli ka lühikest aega meie kolleeg, praeguseks on nemad mõlemad juba uutele jahimaadele liikunud, mina ainsana samas ettevõttes 🙂